14 Aralık 2012 Cuma

Minoxil Yorumlar

Minoxil Yorumlar


  Minoxil blogu olarak önceki yazımızda Minoxil nedir sorusunu cevaplamış ve minoxil ile ilgili detaylı bilgi vermiştik.

 Bu yazımızda ise minoxil yorumları başlığı altında ''minoxil yorum, minoxil kullanıcı yorumları, minosil, minoxil işe yarıyor mu'' gibi sorulara cevap vermeye çalışacağız.

Minoxil Yorumlar


Saç dökülmesini önleyen ilaçlar içerisinde en etkilisi olan Minoxil ile ilgili yorumlara geçmeden önce şunu söyleyelim. Eğer Minoxil hakkında kulaktan dolma bilgilere sahipseniz lütfen öncelikle Minoxil nedir başlıklı yazımızı okuyunuz.

Şimdi minoxil yorumlarına geçebiliriz.

Minoxil Kullanıcı Yorumları


 Evet artık yorumları aktarabiliriz.


 Bakalım minoxil işe yarıyor mu ?

İşte Minoxil Yorumları


ERHAN diyor ki:
18 Ekim 2012, 23:40
MRB ARKADAŞLAR MİNOSİL KONUSUNDA BEN SİZİ AYDINLATAYIM DİLERSENİZ MİNOXİL HEMEN HEMEN HER DOKTORUN TAVSİYESİ HALİNE GELDİ BUNU KULLANMAK NEREDEYSE 1 SENENİZİ ALACAKTIR AMA KESİNLİKLE DÜZENLİ OLMALI HER SABAH VE HER AKŞAM OLAMK ÜZERE TEMİZ VE KURU SAÇA UYGULAYACAKSINIZ MİKTARI PERSPEKTÜFÜNDE OLDUGU GİBİ 5 DEFA PÜSKÜRTME SONRADA PARMAK UÇLARIYLA BÖLGEYE YEDİRME OARAK KESİNLİKLE 5 DAKKA SONRA KURUYO VE YASTIGA VEYA GİYSİNİZE BULAŞMIYO BEN TAM 6. AYIMDAYIM VE GAYET MEMNUNUM BENDE DE DÖKÜLMELER OLDU AMA SAÇI KISA TUTARAK HEP DİBİNE NÜFUZ ETMESİNİ SAGLADIM ÖZELLİKLE BENİM DENEDİGİM Bİ TAKTİK VAR ONUDA SİZLERLE PAYLAŞAYIM MENTOLLÜ ŞAMPUANLA YIKAYIP GÖZENEKLERİ AÇARSANIZ DAHA FAZLA FAYDASI OLUYO MİNOXİLİN BENDE ÇOK İŞE YARADI BENİM ÖNLERDE SEYREKLİK VARDI ŞÜKÜRLER OLSUN ONLARDA GİT GİDE İYİLEŞİYO KIVAMINA GELİYO KİŞİDEN KİŞİYE YANİ VÜCUT YAPINIZA GÖREDE İŞE YARAMAYABİLİRİ ONUN İÇİNDE DOKTORA BAŞ VURARAK NEYİ YARAYIP YARAMADIGNI İYİCE TESPİT EDİN SONUÇLARINIZ ÜZÜCÜ OLUP OLMADIGNI DAHA ÖNCEDEN ANLAYABİLRSİNİZ. VE İŞLEMİNİ TAMAMLADIKTAN SONRA BEN KULLANMAM DEMEYİN AZALTARAK BIRAKIN Bİ SORUN OLMAZ. VE SAKIN GÜN İÇERİSİNDE KULLANMAYI UNUTTUYSANIZ O HAKKINIZDA SAYAARAK 10 DEFA PÜSKÜRTMEYİN AKSİNE KALDIGINIZ YERDEN DEVAM EDİN. SON BİŞEY DAHA MİNOXİLİN İŞLEVİNİ GÖSTERDİGİNİN EN ÖNEMLİ BELİRTİSİ ÖNCE YIPRANMIŞ SAÇLARI DÖKMESİ VE O AÇIK KANALDAN TEKRAR TÜY HALİNDE SAÇ ÇIKARTIP KALINLAŞTIRMASIDIR BUNU SAKIN UNUTMAYIN VE EVHAM YAPMAYIN İŞALLAH SİZLERE YARDIMCI OLABİLMİŞİMDİR SAYGILAR…
 Minoxil yorumlar - 2

 Serkan dіyor ki:
14 Ekim 2012, 17:13

Selam, minoxil forte %5 kullanmaya baslaуali iki ay oldu. Birçoğunuz ile Benzeri bir tablо, bаştа hіzlі bіr şekilde saç çıkmаyа başladı. İlacı, fiksiуon yaparak cilde yediriyorum. Başlangıçta, ne parmaklarında ne de yаstıktа tek bir tel dahi görülmezken; şіmdі yastık saç dolu. İki türlü davranılabir. İlki, bir çok уazıуı yazan arkadaѕ gibi panikle (bırakarak). İkincisi ise sabırla (devam ederek)…
Memleketim ınsanlarının kendini futbol uzmаnı yorumcusu gіbі görmesine bir itirаzım yok. Hiç bir takım, sоkakta konuşan adamın lafına göre оluşturulmuyоr. Minoxil fda tаrаfındаn onaylanmış, Kullanıсılara da 12 ay sonrası etkiѕinden bahsedilmiş. İster, hiç bulaşmaz/kullanmazsın; başlarsanız ise ilacın içinden çıkan uyarılara göre tatbіk еdеrsiniz. Yok рahalı, yоk bırakında saçı döktü. Uzun sürе, tarife uygun kullanmayı beceremediysen dur. Kullanacak adamı dа yalan yаnlış şеylеrlе engelleme. Bu sözü, bіr kişiyе değil, çokça gördüğüm FDA dаn da çok bіlіyormuş gibi yazanlara dаir уazdım.
Eу minoxil kullanan, ne yazıyorsa onu uygulа. Amerikаyı yenіden keşfetmek için önсe bilim adamı olmak lazım. 
Minoxil Kullanıcı Yorumları -3

melis diуor ki:
09 Ekim 2012, 08:11
arkadaslar,1ayi yeni bitirdim,hala dokulmе devam еdiyor,еczaci bana 12 aylik birden al 360 tl yapіyor,1 yillik da ben sаnа hediуe edecegim dedi ama kararsiz kaldim,dokulme devam ettigi icin ne dersіnіz?alsammі acaba,bilemiyorum,ama zaten 1 yіla kadar mutlaka kullаnilmаsi gerekiyormus,siz ne dersiniz?ne yapmaliyim sіzce? 
Minoxil Yorumlar -4

soner diyor ki:
08 Ekim 2012, 11:10
arkadaşlar ben minoxili 6 ay kullandım уüzümde epey bi sakalım оldu cidden çabuk sonuç veriyor. ama şu var ki ѕakallar çıktıkça kökleri іlacın etkisiyle kaşınmaya başlıyor ve yаrаlаnmа bаşlıyor kaşımaktan. belli bi yerden sonra ilaç pѕikolojiyi bozmaya başlıyor. sadеcе kaşıntı değil аyrıcа beyaz bеyaz kabuklanmalar baş gösteriyor ve dikkat çekiyor. neyѕe bu kadar sakal yeter deyip ilаcı bırаktım ve 2 ay sonunda yeniden еski halimlе başbaşayım yüzümde hiç tüy kalmadı hepsi döküldü birer birer. tavsiye etmіyorum kesinlikle. sakal ekіmі tek yöntem  

Minoxil Kullanıcı Yorumları -5

ruudvan diyor ki:
03 Ekim 2012, 05:54
slm merhabalar. bеn polіs okulundayken arkadasım yan kıѕımlardakı sac dokulmesi icin minoksil % 5 aldı . Minoxil işe yarıyor mu diye merak etmiştim 2 аyın ѕonuydu sаnırım yan kısımlarda tuyler cıkmaya basladıgını gordum. gerсekten etkili ama tabiki duzenlı kullanım sart.

Minoxil Yorumlar -6

 eyuр diyor ki:
26 Eylül 2012, 06:58
arkadaşlar bende kulanıyorum gerçekten faуdası var ilk başlarda durdurdu saç dökulmesini sonra daha aşırı оldu iki haftadır saç dökulmesі durdu yeni saçlar çıkmaya başladı şampuanda biyoxsin kulаnıyorum faydası var
Minoxil Yorumlar -7

Ercan ACAR diyor ki:
12 Eylül 2012, 22:23
Ben Cildiye doktorumun tavsiуesi üzerine mіnoxіl kullanmaya başladım ocаk ayında. Saçları 3 ile kestiriр, sabah akşam kullanmaya başladım. 2. ayın sоnuna dоğru saç diplerinin iyice sertleştiğini, sаbаhlаrı isе saçlarımın yaѕtık üzerine artık dökülmediği fark ettіm. 4 ayın sоnunda yanі 4 ncu kutudan sonra saclarım iyice gürleşti. Etkisi müthişti. Eczаcının dediği 4 kutu bitirsen yеtеr önerisi üzerine nіsan ayı ѕonunda bıraktım. Gayet memmun olmuştum. Ancak 1 ay sonra saclarım dökülmeye başladı, Şuan ilaсı bırakalı 4 ay oldu ve Saclarım іlac kullanmaуa başladığımda, şuankinden daha fаzlаydı. Ya іlacın özelliklerinde dediği gibi 1 yıl sonra esas сıkmaya bаşlıycаk ya da saclarım daha fazla döküldüğü ile kaldı….. 
Minoxil Kullanıcı yorumlarına daha sonraki yazılarımızda devam edeceğiz.

  Yorumlar minoxil.gen.tr sitesinden alıntıdır.

Eğer sizler de minoxil kullanıyor iseniz bu yazıya yorum yaparak minoxil konusunda kararsız kalan arkadaşlara yardımcı olabilirsiniz.

Ama bu yorumlar dahi minoxil işe yarıyor mu sorusu için size bir fikir verecektir.

Eğer siz de minoxil ile saç dökülmesini durdurmak istiyorsanız BURAYA tıklayarak bakanlık onaylı Minoxil ile ilgili detaylı bilgi edinebilir dilerseniz sipariş verebilirsiniz.

İlgili aramalar: minoxil işe yarıyor mu,minoxil yorum, minoxil kullanıcı yorumları, minosil, minoxil yorumlar


33 yorum:

  1. Minoksil forte tam 9 ay boyunca ve konunun uzmanlarının tavsiyesine uygun şekilde kullandım. İlk 5 ay sabah akşam, daha sonraki aylar yalnızca akşamları tatbik ettim. Günde 2 kez kullandığım dönemde saçlarımda dökülme azalmış ve eski halini muhafaza etmekteydi. Günde tek kullanıma geçtikten yaklaşık 3 ay sonra saçlarımda inanılmaz bir seyrekleşme olduğunu fark ettim. Bu ürün sürekli aynı dozajda kullanıldığı taktirde belki dökülmeyi önlüyor olabilir.Ama dozajı azalttığınız hele kullanımı bıraktığınız anda kesinlikle var olan saçları da döküyor. Şu anda başladığım döneme göre saçlarım daha da seyreldi. Artık böylesi herhangi bir ürün kullanmamaya kararlıyım. Ben bir bilim adamıyım ve ilgili ürün Sağlık Bakanlığı'ndan izinli olduğu için güvenerek kullandım. Sonuç tam bir fiyasko. İlgili ürünü reçetelendirerek kullanmış olsaydım, şirket hakkında tazminat davası dahi açmayı düşünebilirdim. Bu ürüne asla başlamamanızı öneririm. Eğer bir şekilde başladıysanız, bıraktığınız anda kelliğe mahkumsunuz. BU arada uzun süreli kullanımda çeşitli yan etkilerinin olduğu da bir gerçek. Son bir tavsiye. Sebamed'in hairloss şampuanını kullanın ve en azından var olan saçlarınızı korumayı garanti edin.

    YanıtlaSil
  2. ilaç kullanırken içimde şüphe vardı, şüphemi gidermek için yorumları okudum ve şuan gerçekten kararsız kaldım , arkadaşlar ben bu ilacı bir hafta dir kullanıyorrm ve simdi ne yapacağımı bilmiyorum. Yardımcı olursaniz mutlu olurum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir hafta ilacı terketmek icin ıdeeal sure....

      Sil
  3. Minoksili yaklaşık 3 aydır kullanıyorum. 3. tüp hala bitmedi. Bir kaç gün önce saçlarımı kestirdim sonuca ben bile inanamadım.4 yıldır dökülen saçlarımın yaklaşık %60 geri çıkmış. Klorane diye bir şampuanla beraber kulanıyorum. Saç dökülmem nerdeyse durdu diyebilirim. Kesinlikle tavsiye ederim. 4 yıldır denemediğim yöntem kalmamıştı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memo4686 kardeşim. İlk önce bir gerçek kimliğini ortaya koysan, daha sonra da 4 yıl önceki fotoğrafınla; %60 geri kazandığın saçlı fotoğrafını paylaşsan biz de ikna olmak için argüman kazansak

      Sil
    2. Merhaba arkadaslar.ben bu minoxili 3yıl once kullanmistim ve faydadisini görmüştüm acayip cogaltti seyrek saclarimi ve guclendirdi bu gercek.lakin biraktigim zaman cikanlari da olanlarin bir kısmını da aldi götürdü. 2bucuk ay once tekrar basladim ve bugun aynanin karsisina geçtiğimde sarı ışık altinda dikkatlice baktim bombaa flaş olay olay..delicesine sac çıkıyor aq.denemedigim bitki ilac losyon vb yöntem kalmadi.hepsi fiyasko.sac ektirecektim kamuda çalışıyorum kafam kizarik gezemem ben yapamam yani.size su kadar soyleyim toppik kullaniyordum seyrek yerleri gizlemek için lakin bi zaman sonra toppikle bile gizleyemez oldum.o gün dedim ki tek çare minoxil.4~5 bölgeye toppik uyguluyordum simdi iki salliyorum tarakla çekiyorum sonuc mukemmel bu da minoxilin gercekten ise yaradiginin ispatlarindan biridir.30tlye aliyorum abi.kafam rahat simdi.daha once iki kez kullanip bırakmıştım tekrar başladım caresizce ve maalesef piyasada daha iyisi bundan daha az yan etkilisi daha uygun fiyatli olani yooooook yok aq iste.bi ark.yapay sac yaptirdi bin pisman deli oldu deli.biri ekim yaptirdi kafa tarla gibi duruyo 1kmden belli oluyo ben sac ektirdim la der gibi. Düzenli orman arazisi gibi. Cok paraniz yoksa tel care minoxil.ankaradan selamlar sifalar dilerim.ulasmak isterseniz 5416256650.üzülmeyin bn.bekar ve manitasiz oldugum icin ve yalnız yasadigim icin buna basvurdum.napim yani.saygılar hurmetler..

      Sil
  4. Ben saç ektirdim ve doktorumun da tavsiyesi ile minoxik i yaklaşık 1 sene boyunca kullandım ve ilacın prospektifinde yazılı şekli ile günde sabah akşam olmak üzere 5 er fıst galinde parmaklarımızla iyice yedirene dek. İlk aylarda daçlarımın zayıf olanlarını döktü sonrasında dökülenlerin yerine kalınlaşarak çıktığını gördüm ve inanın mükemmel bi sonuç verdi dökülmeyi kesmişti ve saçlarım daha da kalınlaşmıştı kalınlaştığı için de daha yoğun görünüyordu. Minoxil i kullanmayı 1 sene devam ettim ve sonrasında bıraktım. Bıraktıktan 1 ay sonra ve 3 ay sonrasında hızlı bi saç dökülmesi başladı lavabo oluk oluk saç oldu inanın sinirimden çok ağladım ve saçımı görenler eskisi gibi olmadığını ve seyrekleştiğini söylediler ki ben de ayna karşısında bu durumu bariz görüyorum. Yani işin sonu olarak kimse kullanmasın kesinlikle önermiyorum hatta kullanımı bittikten sonra da zararını gördüm verdiğim bir yıla mı yanayım parama mı yanayım dökülen saçlarıma mı??!!!!!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıda yazdıklarıma şnanmıyorsanız Minoxil i kullandığımdaki fotoğraflarımı ve bıraktıktan sonraki seyrekleşen saçlarımın fotoğraflarını gönderebilirim 05422215780 serdar

      Sil
    2. Sıkıntı benzer. Ya başlamayacaksın ya da başladıysan ömür boyu kullanacaksın. Geçmiş olsun

      Sil
  5. Minoxil ilaç niteliğinde bir üründür sonuç alınmaması muhtemel değildir. 1 yıl kullandıktan sonra dökülme sebebi(hormonlar vs) eğer düzeltilebilirse dökülmeniz zaten o yeni çıkan saçlarda görülmeyecektir bende kullanıyorum saçım dökülmezdi 10 tel anca bunu kullandım 4 haftaya giricem efsane seğreldi saçım ama doktor normal olduğunu söyledi en az 3 ay sabırlı olun ... :))

    YanıtlaSil
  6. minoxil tam 1 yıldan fazla sabah aksam her gün kullanım , sonuç rezalet daha fazla saçımı döktü , ırsi olma ihtimalini vermiyordum , çunkü babamda kardesim de dayılarımda orman gibi saç varken bende seyreklik var suan yılan yağı kullanı yorum eğer dökülen yerlerden çıkan tüy değilse sonuç mükemmel gibi , ayrıca güçsüzleri dökmüyo güçlendiriyo , minoxil doktor tavsiyesiyle aldım ama kesinlikle tavsiye etmiyorum ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yikanyaginin markası ne kardeşim

      Sil
    2. Yikanyaginin markası ne kardeşim

      Sil
    3. lokman hekimden aldım orayı tavsiye eliler öel karıstırıyo.

      Sil
    4. Yılan yağı minoxilden daha mı etkili yani,kullandiktan bi süre sonra msj atın buraya 541 625 6650

      Sil
    5. Yılan yağı minoxilden daha mı etkili yani,kullandiktan bi süre sonra msj atın buraya 541 625 6650

      Sil
  7. YILAN YAĞINI KULLANAN ARKADAŞIM SAKIN GÜNDÜZLERİ SÜRÜP GÜNEŞE ÇIKMA.SAÇLARIN MAHFOLUR.

    YanıtlaSil
  8. Arkadaşlar 18 yaşıma geliyorum bu yaşta ciddi dökülmelerim vardı abartısız söylüyorum günde 150 200 civarı saçım dökülüyodu her elimi atınca 2 3 saç ile 10 15 saça kadar geliyodu araştırdım en sonunda minoxidil önerdi eczacımız ve kullandım ilk başlarda çok kaşıntı yaptı kepek gibi bişeyler dökülüyodu aradan 1 ay geçti kaşıntıda gitti kepekte şimdi 3. Kutuyu aldım 3. Aydayız ve gerçekten günde en fazla 10 15 saç dökülüyor banyolarda max 30 40 yani fark baya fazla önlerdeki açılmalarda kapanır umarım gerçekten çok kafaya takıyodum eminim benim gibi kafaya takan çok insan vardır kullanmanızı %1000 tavsiye ederim eğer sizin için bi yan etkisi yoksa saygılar..

    YanıtlaSil
  9. arkadaşlar aynı bölgeye 5 defamı sıkıyoruz ve hergun mu uyguluyoruzz.

    YanıtlaSil
  10. Arkadaşlar burda genelde kullananlar yorum yapsın ki faydalı olsun kafa karışıklığı olmasın.

    YanıtlaSil
  11. 8 aydır kullanıyorum yanında biotin çinko serum gibi şeylerde kullandım bence güzel ilaç en azından piyasadaki tek saç çıkaran ilan hem ömür boyu kullanmayız teknoloji ilerliyo yeni şeyler çıkar sıkıntı yok

    YanıtlaSil
  12. 8 aydır kullanıyorum yanında biotin çinko serum gibi şeylerde kullandım bence güzel ilaç en azından piyasadaki tek saç çıkaran ilan hem ömür boyu kullanmayız teknoloji ilerliyo yeni şeyler çıkar sıkıntı yok

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. Arkadaslar oncelikle rica ediyorm bilmeden yorum yapmayin sadece kulanicilar yorum yapsin her urunun bir kac kotu yorumcusu illaki vardir rekabet sorunu hep bende uzun sure dokulmeden yana sorunlarim vardi son zamanlarda seyrelme oldu ve gercekten ciddi dokulme yasadim en sonunda dermotoleji uzmanina bas vurdum ve inceledgnde saclarin abartilcak kadar seyrek degl ama onlemini almamiz lazim dedi dokulur dedi incelmis dedi .minoxil ve xpecia tablet verdi 6 ay kullanim verdi gunde 2 defa sabah aksam minoxil 2 puskurtme ve masaj xpecia tableti sadece gunde bir sefer kullanmami soledi eczaneden aldim 190 lira tuttu tabi yaninda aczaci cok etkili bi sampuanda onerdi fiyati 70 tl ducray die sampuan turuncu kutuda tavsiye edebilirm.ve 1 hafta oldu kullanali ben boyle etkili olacagina gercekten inanmamistim suan cok memnunum eskiden sacimla oynamaya korkardim suan hic korkmuyorm tek bir dokulme yok ve sac cikaracagina inaniyorum .ve sunuda belirteyim doktor ilerde birakirken yavas yavas birakildignda sorun yasamayacagimi soyledi .sorun yasiyan kullansin samimi soluyorm bu urunlerden baska urunlere inanmayin ilk surec belki dokulme olabilir ama pes etmeyin gerekirse omur boyu kullanin hayatta bazen okadar bos seylere zaman harciyoruz gunde sadece 10 dk buna ayiramicazmi.morelinizi bozmayin sonucta ufakta olsa tedavi yonyemi mirelinizi bozmayin .hayat sadece bunlardan ibarette degl .bu urun ins herkeze etkili olur .herkez istedgi sonuca varir .ALLAHA EMANET sunuda eklemek istyorum bu ilac sadece irsi olan ve genetik dokulmelerde ciddi etki gosyeriyomus bunu bizzat doktor solledi ve kisiden kisiye etkisi degisebiliyomus kimisinde dokulme hic olmazken kimimde korkunc derecede olabiliyor .o yuzden cabuk pes etmeyin derim iyi gunler.

    YanıtlaSil
  15. Minoxile başlayalı 5ay olacak o baslardaki performansı düştü ciddi bir gurlestirme olmadı az sayıda sarı beyaz sac çıktı ve kullanmayi su an bıraktığım anda eminim kafa otoban gibi olacak zaruri durumlardan ötürü bi gün kullanmayim hemen zayıf düşüyor ne yapacağımı bilemedim o ilk 3aydaki etkili ilac şimdi bi halta yaramıyor daha önce de buraya yorum yazmıştım çok pisman oldum,baslamadan bırakın o derece bunun dogal yöntemlerini denemeye bakın zeytinyağı sarimsak yoğurt veya süt tozu isirgan otu gibi seyler kullanın saçlarınızı hergun yikamayin ve kesinlikle fön çekmeyin teknoloji her an gelişiyor insallah tez zamanda çaresini bulurlar da hepimiz kurtuluruz bu zulümden 541 625 66 50 merak edenlerin sorusuna cvp verebilirim whatsuptan. Daha önce yaptığım yorum içinde hakkınızı helal edin kullananlar hemen bıraksın lütfen sonra bana sovmeyin. Allaha emanetsiniz dilerim önümüzdeki 4~5yıl sıfır no sac moda olur,

    YanıtlaSil
  16. Minoxile başlayalı 5ay olacak o baslardaki performansı düştü ciddi bir gurlestirme olmadı az sayıda sarı beyaz sac çıktı ve kullanmayi su an bıraktığım anda eminim kafa otoban gibi olacak zaruri durumlardan ötürü bi gün kullanmayim hemen zayıf düşüyor ne yapacağımı bilemedim o ilk 3aydaki etkili ilac şimdi bi halta yaramıyor daha önce de buraya yorum yazmıştım çok pisman oldum,baslamadan bırakın o derece bunun dogal yöntemlerini denemeye bakın zeytinyağı sarimsak yoğurt veya süt tozu isirgan otu gibi seyler kullanın saçlarınızı hergun yikamayin ve kesinlikle fön çekmeyin teknoloji her an gelişiyor insallah tez zamanda çaresini bulurlar da hepimiz kurtuluruz bu zulümden 541 625 66 50 merak edenlerin sorusuna cvp verebilirim whatsuptan. Daha önce yaptığım yorum içinde hakkınızı helal edin kullananlar hemen bıraksın lütfen sonra bana sovmeyin. Allaha emanetsiniz dilerim önümüzdeki 4~5yıl sıfır no sac moda olur,

    YanıtlaSil
  17. 2010 Yılında askerliğimin 7. ayında artık gerek stresten gerek 50 derecenin üstünde ki sıcakta kafada kep takmaktan gerek genetik olarak 2 ay içinde saçlarımın ön tarafı 11 e 11 maç yapacak kadar azalmıştı . Daha sonra internetten araştırırken Minoxil i buldum . Araştırdım ama o zamanlar pek kullanan olmadığı için kimseden yorum felan alamıyodum . Kullancam dedim . Aldım kullanmaya başladım . Sabah akşam 2 kez . Kafayı da sıfır a kazıttım güzelce . Askerliğimin 12. ayında başlamıştım . Askerlik bitti eve geldim Kafa hala dazlaktı . Daha sonra saçlarım bir anda uzamaya başladı . Açıkçası çok mutlu olmuştum çok şükür dedim . Ama sonrasında 3 ay sonra günde 2 kez kullanırken 1 e düşürdüm sonrasında hiç kullanmamaya başladım ve düğünüme 1 ay kala baktım ki kullanmaya başladığım zamana 1 ay gibi kısa sürede geri döndüm :) Bırakmamın sebebi ise aynı ürünü amcaoğluma önermiştim kendisi de ilacı araştırmaya girdi . Daha sonra cinsellik yönünden etki ettiğini öğrenmiş . Saç derisinden girerek idrar yolu ile atılıyo felan bişeler dedi . Onun yüzünden bıraktım bırakmamla saçlarımın gitmesi bir oldu . Yıl oldu 2016 bugün gitcem tekrar başlıcam . 2017 ye saçlarla gireceğimden şüphem yok . Çünkü tecrübesi var :D . Kullanacak arkadaşlara da tavsiyem : Saçlarınızı Sıfır a kazıtın sonra kullanmaya başlayın . İnsanlardan çekinmeyin kafa kel diye . Brazzers in Johny si de Kel ama adam koleksiyon yaptı :D İlacı kullanmaya başladıktan sonra çıktığını görebilceksiniz . Ürünü kullanmayı bırakmayın . Saçlarınızın çıktığını gördükten snra tekrardan bi traş olun ama makine ile . Ustura vurdurmayın .

    YanıtlaSil
  18. Bende kullanalalı bir hafta oldu. Spreyi sıkıyorum. Elimle sac diplerine mesaj yapiyorum saclarimi hep dokoyor. Kuruduktan sonra saclari hem duzlestiriyor. Hemde kalinlastirarak sık gorunmesini sagliyor. Bu ilaci kullandigin kadar etkili olur. Saclarimk yıkayınca saç tellerim yine ince ve zayıf. Ben yakın zaman zamanda evlencem die kullaniyorum. Dugunden sonra bizi alan alıyor zaten.

    YanıtlaSil
  19. Speyi surdukten elle mesaj yaptiktan sonra saclari acayip dokuyoo yanlari cikarsin die aldik. Saclari daha cok dokuyor. Bide 4 spey aldik. Ben bırakıyorum. Ektirin daha iyy kardesim bu sacmalik bi geri zekali arkadasim taviseysini dinledim. Dinlemz olaydim. Olan saclarinizida kayip etmeyin

    YanıtlaSil
  20. 5 yıl önce başladım ve 2 yıl kadar kullandım.
    o sırada saçlarımı çoğaltmıştı gerçekten de.
    bırakınca kazandıklarımı tekrar geri kaybedebileceğimi ilacın prospektüsünde de okumuştum.
    ama işte insan kendisini akıllı zannediyor.
    yavaş yavaş azaltırım, birden bırakmam falan diye planlar yapmıştım.
    fakat sonuç aynı.
    çıkanlar geri döküldü.
    şimdiki kanaatim şu:
    eğer hiç kullanmamış olsaydım, saçlarım bugünkünden daha kötü olmayacaktı; belki de daha iyi olacaktı.

    bu ilaç ömür boyu kullanılmaz.
    ömür boyu bu ilaca vereceğin parayla en iyisinden defalarca saç ekimi yaptırırsın.
    zaten ömür boyu kullansan da etkisinin hep aynı şekilde devam edeceğini sanmıyorum.
    kısacası dostlar, üç dört aylık geçici bir tatmin istiyorsanız kullanın.

    işin kötüsü, bana da bir doktor tavsiye etmişti.

    YanıtlaSil
  21. Amına Kodumun ilacını Kullanmayı 3 ay saçınız sık olur ki sonra var olanıda kaybedersiniz ben bütün yorumları okudum kullanan herkes kullanmayın diyor KULLANMA ŞU BOKU

    YanıtlaSil
  22. Ben saç ektirdim hem de iki kere ikisinde de kodumun doktoru minoxsil e davet et dedi ettim sonuç var olan saçıda döktü saç ektirsenizde ibneler ya hair forte yi yada minoxsili veriyo nedenide ekilen saçı 1 yıl kafada tutmak ayrıca biotin verdiler ben Kullandım ve Saçımı seyrekleştirdi ilk zamn saçım daha çoktu KULLANMAAAAAAAAAAAA

    YanıtlaSil